חברת 99 דיגיטל :: שירות לקוחות דיגיטלי, WhatsApp ו OmniChannel

99 Digital

כל השיחות במקום אחד

לא משנה באילו ערוצים משתמשים הלקוחות שלכם, ענו לכל ההודעות ממקום מרכזי אחד לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות בצורה מקצועית. 99 דיגיטל מאפשרת לצוות שלכם לתת את המיטב ולוקחת את התקשורת עם הלקוחות לשלב הבא. 

App screen

מגוון ערוצים

Messenger

Instagram

Facebook

WhatsApp

TikTok

Microsoft Exchange

Gmail

Email

Line

Telegram

SMS

Website

סביבת נציג

כל מה שהנציגים שלכם צריכים כדי להתמקד בלקוחות.

מידע מלא על הלקוח

כל המידע אודות הלקוח, כולל היסטוריית שיחות בכל הערוצים, פרטי קשר, שדות מותאמים אישית ועוד. חלון השיחה מאפשר צפייה ועריכה של כל פרטי הלקוח, כך שלנציגים שלכם יהיה את כל המידע הנדרש להעניק את השירות האישי והטוב ביותר.

תקשורת פנימית

הוספת הערות פנימיות לשיחה, תיעוד ממערכות חיצוניות ומידע נוסף אודות השיחה – הכל בחלון השיחה, על מנת להבטיח תיעוד שוטף והקשר מלא לכל הנציגים במערכת.

ניתוב שיחות חכם

העברת השיחה לנציג או לבוט בהתאם לכללים מוגדרים מראש כמו כישורי נציג, השתייכות לקבוצה, וזמינות. 

Team work
AI Chatbot

בינה מלאכותית

פתרונות AI מתקדמים על בסיס מאגר מידע מרכזי של העסק.

מאגר מידע מרכזי

הגדירו את מאגר המידע המרכזי של העסק, שעליו יתבסס המענה, על ידי הזנת מקורות המידע שונים, כולל טקסט חופשי, קבצים ואתרים.

צ׳אטבוט חכם

עוזר דיגיטלי חכם שמזהה את כוונת הלקוח ומשיב בהתאם למאגר המידע של העסק.

סיוע לנציג

סיוע לנציגים בשיפור הניסוח, תיקון דקדוק ואיות, הרחבה וקיצור של תשובות, שינוי טון המענה וסיכום השיחה.

קמפיינים

שלחו הודעות למספר רב של לקוחות בבת אחת.

שיווק

שלחו הודעות שיווקיות כדי להשאיר את הלקוחות מעודכנים בכל המוצרים והמבצעים האחרונים.​

תפעול

שלחו הודעות בתגובה לביצוע פעולה כמו אישורי הזמנה, השאירו את הלקוחות מעודכנים לגבי מצב הזמנה או עסקה ושפרו את שביעות הרצון שלהם מחוויית הרכישה.​

עדכונים

עדכנו את הלקוחות במידע הקשור לעסק שלכם, כמו שינוי שעות פעילות, מוצרים שחזרו למלאי, הצעות מיוחדות ועוד.

Marketing campaign
Reports

דוחות מתקדמים

הישארו מעודכנים במצב מחלקת שירות הלקוחות, התמיכה או המכירות עם דוחות זמן אמת ודוחות, דוחות מובנים ודוחות מותאמים אישית. 

זמן אמת

צפו בנתוני זמן אמת, בצעו אופטימיזציה ואיזון עומסי עבודה בין נציגים כאשר המצב משתנה כדי להבטיח זמני תגובה מהירים יותר.

דוחות מובנים

השתמשו בדוחות המובנים כדי לצפות בנתוני ערוצים, נציגים, קבוצות, תוויות ו SLA בקלות. זהו מגמות בתקשורת עם הלקוחות והישארו על המסלול לשיפור מתמיד בביצועים.

דוחות מותאמים

הגדירו דוחות מותאמים לפי צרכי העסק שלכם ואנחנו נבנה אותם עבורכם. באמצעות דוחות מותאמים אישית תוכלו לצפות בנתונים החשובים לעסק שלכם בדרך להצלחה.

אינטגרציות

התממשקו למערכות העסקיות השונות שאיתן אתם עובדים, עם חיבור ליותר מ-400 מערכות צד ג׳.

CRM

התממשקו ל CRM של העסק, הציגו מידע חשוב לנציגים בחלון השיחה, תעדו את השיחות ב-CRM, הציגו מידע ללקוח באמצעות הבוט ובנו תהליכים אוטומטיים לשיפור תהליכי העבודה וחווית לקוח אופטימלית.

טלפוניה

חברו את המערכת למרכזיית הטלפונים שלכם, ברגע שמתקבלת שיחה הלקוח יקבל באופן אוטומטי הודעה להמשך טיפול, או במקרה שהשיחה התנתקה או לא נענתה.

הנהלת חשבונות וסליקה

שלבו מנגנון סליקת אשראי ושליחה אוטומטית של מסמכים חשבונאיים.

 
CRM
Automations

אוטומציות

ממשק קל ונוח לבניית אוטומציות המבוססות על אירועים במערכת כמו שיחה חדשה, הודעה חדשה ושינוי בסטטוס השיחה. 

שליחת הודעות

שלחו הודעות טקסט וקבצים בצורה אוטומטית בכל אחד מהערוצים במערכת. 

ביצוע פעולות במערכת

בצעו פעולות במערכת בתגובה לאירוע במערכת, כגון שיוך לנציג או לקבוצה, הוספת תווית, עדכון מצב שיחה, שינוי תעדוף ועדכון SLA.

שליחת מידע באמצעות webhook

שלחו את המידע למערכות חיצוניות בתגובה לאירוע במערכת. 

יכולות נוספות

השתמשו ביכולות המערכת כדי לשפר את זמני המענה ולעקוב אחר חווית הלקוח

ניהול SLA

הגדירו את הסכמי השירות עם הלקוחות במערכת ועקבו בזמן אמת אחר עמידה ביעדים וחריגות. 

סקר שביעות רצון

שלחו ללקוחות שלכם סקר שביעות רצון בסיום השיחה ועקבו בזמן אמת אחר הנתונים. 

Service level agreement
2FA

אבטחה

אנחנו מאמינים שאבטחה ושמירה על פרטיות הן אבני היסוד של כל עסק.  

אימות דו שלבי

הכניסה למערכת מתבצעת באמצעות אימות דו שלבי (2FA). 

ניהול הרשאות גישה

באמצעות מערכת לניהול הרשאות תוכלו להגדיר לאיזה מידע ייחשף כל משתמש.

יומן לוגים

יומן הלוגים מציג את כל הפעולות העיקריות שבוצעו במערכת לפי משתמש וכתובת IP.